Aplikacja mHandel jest modułem przeznaczonym na urządzenia mobilne typu Palmtop. Służy do tworzenia zamówień u klienta i wysyłania ich do centralnego systemu sprzedaży.
Cały proces odbywa się zdalnie dzięki czemu realizacja zamówień odbywa się bardzo szybko i sprawnie rozpoczynając się już od momentu potwierdzenia go przez handlowca mobilnego.Opisywany moduł działa na wszystkich urządzeniach pracujących pod systemem Windows Mobile oraz Windows CE.
Wszystkie funkcje wykorzystywane w mHandlu zapewniają pełną integrację z pozostałymi modułami systemu Ferrodo, szczególnie w zakresie obsługi kartotek kontrahentów, towarów, zamówień i sprzedaży oraz zaległości płatniczych.
Aplikacja współpracując z centralnym systemem sprzedaży zapewnia:
•Sprawdzenie w dowolnym momencie stanu realizacji złożonych zamówień
•Aktualizację baz danych o kontrahentach, ich płatnościach, wymiana danych z systemem zewnętrznym
•Monitorowanie transakcji sprzedaży
•Kontrolę należności, obrót gotówkowy
•Targetowanie, Trasówki, Geopozycjonowanie, Obsługę ankiet
Podstawowe funkcje
Składanie zamówień od klientów
•Wybór Klienta z bazy kontrahentów
•Wybór zamawianych towarów z kartoteki asortymentu
•Ustalenie ilości i warunków płatności
•Wysłanie zamówienia do systemu sprzedaży
Obsługa kartoteki kontrahentów
•Możliwość pobierania aktualnej bazy Klientów z systemu sprzedaży
•Możliwość aktualizacji danych o Kliencie i przesłanie ich do systemu
•Aktualne dane o zobowiązaniach płatniczych Klienta
•Aktualne dane o rabatach przewidzianych dla danego Klienta
Obsługa kartotek asortymentu
•Możliwość pobierania aktualnej bazy asortymentu z systemu sprzedaży i pracy na tej bazie podczas tworzenia zamówienia
•Opcje wyszukiwania i filtrowania
Obsługa rabatów
•Aktualna informacja o możliwościach udzielania rabatów dla danego Klienta lub dla danego towaru, obsługa cenników
Informacja o promocjach i dostępności
•Pełna informacja o aktualnych akcjach promocyjnych, promocjach cenowych i związanych z tym uprawnieniami dla sprzedającego i kupującego
•Aktualna informacja o dostępności danego towaru
Kontrola realizacji zamówień
•Kontrola realizacji i monitorowanie stanu wygenerowanych zamówień do systemu sprzedaży
•Kontrola stanu dostawy zamówionego towaru przez Klienta
•Kontrola dokumentów wysyłki wygenerowanych przez dystrybutora
Obsługa płatności gotówkowych
•Obsługa płatności gotówkowych z udziałem modułu kasowego, tworzenie raportu kasowego i przesyłanie do systemu centralnego
Aktualizacja baz danych
•Możliwość pobierania aktualnych baz danych klientów i towarów z centralnego systemu sprzedaży
•Możliwość odsyłania danych do centralnego systemu po naniesieniu poprawek w bazach klientów, zamówień, towarów, płatności itp.
Personalizacja ustawień
•Przypisanie operatorowi szczegółowych uprawnień do poszczególnych funkcji programu
Klient FTP
•Pełna obsługa połąc